El Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) del Departament de Salud de Torrevieja – Hospital, és la unitat funcional responsable d'atendre, informar i assessorar els ciutadans que utilitzen el sistema sanitari públic.
FUNCIONS
- Informació i assessorament sobre aquelles qüestions i demandes que siguen de la seua competència.
- Tutelar drets i deures del pacient.
- Gestió de casos i millora contínua de la qualitat assistencial.
- Tramitar agraïments, suggeriments i queixes.
- Informació i registre de la lliure elecció de facultatiu d’Especialitzada.
- Registre de plans de part.
- Informació i registre de segona opinió.
- Informació i registre de les voluntats anticipades.
- Facilitar l'accés del pacient al Comité de Bioètica del Departament.
- Col·laborar en enquestes de satisfacció.
- Coordinar activitats de voluntariat sanitari.
- Col·laborar amb la Direcció del Departament i la Direcció General de Qualitat i Atenció al Pacient en les iniciatives que es promoguen a fi d'augmentar la satisfacció i la qualitat de l'atenció.
- Punt d'Informació per a Donació de Medul·la Òssia.
RECURSOS HUMANS
- 1 Infermer Cap.
- 1 Infermera.
HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
- Laborables, de dilluns a dijous de 9.30 a 13.30 hores.
- Laborables, divendres d'11.30 a 13.30 hores.
COMO CONTACTAR AMB NOSALTRES?
El SAIP està situat en la planta-1 de l'hospital, en el vestíbul principal, al costat del taulell de recepció.Les gestions (reclamacions de cites, proves, informacions diverses, etc.) o qualsevol altre dubte les pot realitzar:
- Per telèfon: 965695458
- Por correu electrònic: htorrevieja_saip@gva.es